Kérdések a szállításról és a kézbesítésről
Tartalomjegyzék
Mely országokba szállít a supermagnete.hu?
Szinte minden európai országba szállítunk.
A szállítási költségeket és a szállítási határidőket megtalálja a(z) szállítási feltételek
oldalon.
Lehetősége van továbbá megtekinteni a(z) más országok szállítási feltételei
oldalát is.
Európán belül bizonyos országokba sajnos nem tudunk szállítani, mivel az oda irányuló csomagokat légi úton kellene feladni.
Ugyanez érvényes az Európán kívüli országokra is, ezért oda sem szállítunk.
A mágneseket a légi szállítás során veszélyes árunak minősítik, és csak jelentős árnyékolási ráfordítás mellett, valamint a repülőgépeken fennmaradó mágneses terek időigényes bemérése után szállíthatók.
Mivel jelenleg nem tudjuk elvégezni ezeket a méréseket, bizonyos országokba nem vállalunk kiszállítást.
További részletekért lásd a témával foglalkozó bejegyzést: Légifuvar.
Mekkora rendelési értéktől ingyenes a szállítás?
EUR 150,00 (ÁFA-val) rendelési értéktől a megrendelését ingyenesen szállítjuk.Kérjük, vegye figyelembe, hogy vannak európai országok, ahol a szállítási költség a rendelési értéktől függetlenül felszámításra kerül.
Ezekben az esetekben a szállítási költség a rendelés súlyától és a célországtól függ.
Az aktuális szállítási költségeket mindig a kosárban láthatja.
Egyes célországok esetében csak darabáru-szállítás lehetséges, amelynek szállítási költsége legalább EUR 230,00 (ÁFA-val).
Miért van minimális rendelési érték?
Minden rendelést, bármilyen kicsi is, gondosan kezelünk. A csomagokat kézzel csomagolják és adják fel. Az ezzel járó ráfordítás fedezésére a minimális rendelési érték 20,00 EUR (a szállítási költségen felül).Mekkora a szállítási költség?
A szállítási költség attól az országtól függ, ahová a kiszállítás történik.
Minden információt megtalál a szállítási feltételek
oldalon.
Mikor kapom meg a rendelésemet / Milyen a szállítási határidő?
A szállítási időre vonatkozó információkat a szállítási feltételek
oldalon találja.
A rendelés visszaigazolásával e-mailben egy hivatkozást kap a rendelése állapotoldalához. Ennek segítségével a szállítást belsőleg (fizetés beérkezett stb.) és külsőleg (postai út) is nyomon követheti. Így mindig kézben tarthatja, milyen státuszban van a rendelése.
A rendelés visszaigazolásával e-mailben egy hivatkozást kap a rendelése állapotoldalához. Ennek segítségével a szállítást belsőleg (fizetés beérkezett stb.) és külsőleg (postai út) is nyomon követheti. Így mindig kézben tarthatja, milyen státuszban van a rendelése.
Átvehetem a megrendelt mágneseket személyesen Önöknél?
Irodáinkban csak egyedi példányok találhatók, és raktárunk egy külső logisztikai cégnél van.
Ezért sajnos nem lehetséges, hogy a rendelését közvetlenül nálunk vegye át.
Szállítanak utánvéttel is?
A magas költségek miatt – az Önök és a mi oldalunkon egyaránt – ezt a szállítási módot jelenleg nem kínáljuk.