Útmutató a supermagnete csevegőrobothoz
Ismerje meg „Magnus” csevegőrobotunkat.
Itt megtudhatja, hogyan működik Magnus, és mit érdemes tudnia az adatvédelemmel kapcsolatban.
Tartalomjegyzék
Mire képes Magnus, a chatbot?
Magnus egy virtuális asszisztens, aki a mágnesekkel kapcsolatos kérdésekben nyújt segítséget.
Közvetlenül a webáruházunkban is használhatja Magnust – a csevegés indításához egyszerűen kattintson a jobb alsó sarokban lévő narancssárga beszédbuborékra.
Magnus témabeállítási javaslatokkal támogatja, amelyek segíthetnek problémája megoldásában.
Természetesen teljesen szabadon is beírhatja kérdését, és azonnal cseveghet.
Funkciók a chatbotban
Magnus a következő kiegészítő funkciókat kínálja:- Beszélgetés törlése: Kattintson a vödör ikonra, hogy visszaállítsa a csevegést és új beszélgetést kezdjen.
- Chatelőzmények letöltése: A csevegőablak alján találja a lehetőséget, amellyel a korábbi csevegési előzményeket .csv-fájlként letöltheti.
Mik Magnus korlátai?
Bár Magnus egy okos asszisztens, nem tud minden kérdésre választ adni. A szakterületei a következők:- Gyakori kérdések megválaszolása a mágnesesség témájában
- Egyszerű terméktanácsadás
Kérjük, vegye figyelembe: A Magnusszal folytatott csevegések nem kerülnek automatikusan továbbításra ügyfélszolgálatunkhoz. Csapatunk szúrópróbaszerűen ellenőrzi a megkereséseket, hogy folyamatosan fejlesszük Magnust és optimalizáljuk a válaszok minőségét.
Mit tehet, ha a chatbot nem érti a kérdését?
Ha Magnus egyszer nem értené a kérdését, vagy nem tudna tovább segíteni, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Csapatunk szívesen nyújt személyes segítséget.Ügyfélszolgálatunkat az alábbi módon érheti el:
Sajnos nem áll rendelkezésre e-mailes vagy telefonos ügyfélszolgálat magyar nyelven.
Kérjük, németül, franciául vagy angolul lépjen kapcsolatba velünk.
Tel. +49 7731 939 839 1
[email protected]
Tel. +49 7731 939 839 1
[email protected]
Mi történik az adataival, amikor Magnusszal cseveg?
Fontos számunkra az adatai védelme. Amikor a Magnus chatbotunkkal kommunikál, a bevitt adatok anonim módon kerülnek tárolásra. Ha a csevegőablakban található vödör ikon segítségével törli a csevegési előzményeket, a beszélgetés még egy hónapig megmarad a rendszerünkben, és 30 nap után automatikusan törlődik.A csevegéseket nem továbbítjuk az ügyfélszolgálatnak, kizárólag Magnus továbbfejlesztésére használjuk. Az anonimizált csevegési előzmények elemzésével optimalizáljuk a GYIK-et, a boltot és Magnus funkcióit, hogy a jövőben még jobb támogatást nyújthassunk Önnek. Természetesen minden hatályos adatvédelmi irányelvek előírását betartjuk. Bármikor kérhet tájékoztatást a tárolt adatokról, vagy kezdeményezheti azok törlését.
A Magnus chatbot feldolgozza a megadott személyes adatokat.
A chatbotot személyes adatai megadása nélkül is használhatja.
Ennek ellenére bizonyos személyes adatokat gyűjtenünk kell a chatbot működésének biztosításához:
- IP-cím
- Kérése időpontja és dátuma
- Kérése tartalma
Kérésének tartalmát Ön szabadon megválaszthatja.
Kérjük, ne adjon meg személyes vagy érzékeny személyes adatokat a szabad szövegmezőben (név, cím, fizetési adatok stb.).
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a megadott valamennyi adatot a chatbotunk is feldolgozza.
Amennyiben a chatbot-eszközön keresztül Ön maga ad meg személyes adatokat (például neveket), ezeket a személyes adatokat a megkeresése feldolgozása céljából dolgozzuk fel.
Az adatai biztonságának garantálása érdekében bizalmas személyes adatokat csak a chat azon pontjain osszon meg velünk, ahol erre kifejezetten felszólítjuk.