• Évente körülbelül 220 000 rendelés

Útmutató a supermagnete csevegőrobothoz

Ismerje meg „Magnus” csevegőrobotunkat. Itt megtudhatja, hogyan működik Magnus, és mit érdemes tudnia az adatvédelemmel kapcsolatban.
Tartalomjegyzék

Mire képes Magnus, a chatbot?

Magnus egy virtuális asszisztens, aki a mágnesekkel kapcsolatos kérdésekben nyújt segítséget. Közvetlenül a webáruházunkban is használhatja Magnust – a csevegés indításához egyszerűen kattintson a jobb alsó sarokban lévő narancssárga beszédbuborékra. Magnus témabeállítási javaslatokkal támogatja, amelyek segíthetnek problémája megoldásában. Természetesen teljesen szabadon is beírhatja kérdését, és azonnal cseveghet.

Funkciók a chatbotban

Magnus a következő kiegészítő funkciókat kínálja:
  • Beszélgetés törlése: Kattintson a vödör ikonra, hogy visszaállítsa a csevegést és új beszélgetést kezdjen.
  • Chatelőzmények letöltése: A csevegőablak alján találja a lehetőséget, amellyel a korábbi csevegési előzményeket .csv-fájlként letöltheti.

Mik Magnus korlátai?

Bár Magnus egy okos asszisztens, nem tud minden kérdésre választ adni. A szakterületei a következők:
  • Gyakori kérdések megválaszolása a mágnesesség témájában
  • Egyszerű terméktanácsadás

Kérjük, vegye figyelembe: A Magnusszal folytatott csevegések nem kerülnek automatikusan továbbításra ügyfélszolgálatunkhoz. Csapatunk szúrópróbaszerűen ellenőrzi a megkereséseket, hogy folyamatosan fejlesszük Magnust és optimalizáljuk a válaszok minőségét.

Mit tehet, ha a chatbot nem érti a kérdését?

Ha Magnus egyszer nem értené a kérdését, vagy nem tudna tovább segíteni, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Csapatunk szívesen nyújt személyes segítséget.

Ügyfélszolgálatunkat az alábbi módon érheti el:
Sajnos nem áll rendelkezésre e-mailes vagy telefonos ügyfélszolgálat magyar nyelven. Kérjük, németül, franciául vagy angolul lépjen kapcsolatba velünk.
Tel. +49 7731 939 839 1
[email protected]

Mi történik az adataival, amikor Magnusszal cseveg?

Fontos számunkra az adatai védelme. Amikor a Magnus chatbotunkkal kommunikál, a bevitt adatok anonim módon kerülnek tárolásra. Ha a csevegőablakban található vödör ikon segítségével törli a csevegési előzményeket, a beszélgetés még egy hónapig megmarad a rendszerünkben, és 30 nap után automatikusan törlődik.

A csevegéseket nem továbbítjuk az ügyfélszolgálatnak, kizárólag Magnus továbbfejlesztésére használjuk. Az anonimizált csevegési előzmények elemzésével optimalizáljuk a GYIK-et, a boltot és Magnus funkcióit, hogy a jövőben még jobb támogatást nyújthassunk Önnek. Természetesen minden hatályos adatvédelmi irányelvek előírását betartjuk. Bármikor kérhet tájékoztatást a tárolt adatokról, vagy kezdeményezheti azok törlését.
A Magnus chatbot feldolgozza a megadott személyes adatokat. A chatbotot személyes adatai megadása nélkül is használhatja. Ennek ellenére bizonyos személyes adatokat gyűjtenünk kell a chatbot működésének biztosításához:
  • IP-cím
  • Kérése időpontja és dátuma
  • Kérése tartalma
Az űrlapmezőbe bevitt adatokat továbbítjuk a chatbotnak. Ezáltal az egyes témakörökhöz automatikusan válaszokat biztosítunk. A megadott témakörökön túlmutató kérdésekre nem adható válasz.
Kérésének tartalmát Ön szabadon megválaszthatja. Kérjük, ne adjon meg személyes vagy érzékeny személyes adatokat a szabad szövegmezőben (név, cím, fizetési adatok stb.). Kérjük, vegye figyelembe, hogy a megadott valamennyi adatot a chatbotunk is feldolgozza. Amennyiben a chatbot-eszközön keresztül Ön maga ad meg személyes adatokat (például neveket), ezeket a személyes adatokat a megkeresése feldolgozása céljából dolgozzuk fel.

Az adatai biztonságának garantálása érdekében bizalmas személyes adatokat csak a chat azon pontjain osszon meg velünk, ahol erre kifejezetten felszólítjuk.

PRÉMIUM KÁBELKÖTEGELŐ
A supermagnete csapatának egy újabb webáruháza
Fedezze fel most
Magas minőségű műanyag kábelkötöző, amellyel egy csövet egy oszlophoz rögzíthet.